BADANIE WIDOWNI – Ocena filmu „Baby Boom czyli Kogel Mogel 5”
Data publikacji: 01/05/2024
Tematyka: Kultura | Media | Statystyki
Link źródłowy: kliknij tutaj
Informacja prasowa: kliknij tutaj
Skopiuj link do raportuStreszczenie
Streszczenie
Badanie dotyczące filmu „Baby Boom, czyli Kogel Mogel 5” przeprowadzono w kinach w Warszawie, Gdańsku i Krakowie w okresie od 26 stycznia do 20 lutego 2024 roku. Wzięło w nim udział 200 widzów, zarówno kobiet, jak i mężczyzn powyżej 15. roku życia. Kluczowe czynniki zachęcające do obejrzenia filmu to recenzje, zwiastuny oraz rekomendacje znajomych, z których większość materiałów promocyjnych widzowie znalazły w internecie.
Film został oceniony różnorodnie; entuzjaści uznali go za ciekawy, wciągający i nowatorski, podczas gdy sceptycy postrzegali go jako słaby lub przeciętny. Widzowie często podkreślali humor oraz nawiązania do znanej historii, choć niektórzy odczuwali niedosyt z powodu marginalizacji głównych bohaterów z poprzednich części.
Zdecydowana większość widzów miała kontakt z zwiastunem, który odegrał istotną rolę w decyzji o seansie. W analizowanej grupie dominowały osoby w wieku 40-50 lat, a seanse najczęściej odbywały się w weekendy, przyciągając od 20 do 50 widzów. Ogólnie, film uzyskał negatywny wskaźnik rekomendacji, co sugeruje, że liczba promotorów była mniejsza niż sceptyków.