close

Raport

W tematyce: Cyfryzacja

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Autor: IAB Polska

Data publikacji: 01/2023

Tematyka: Cyfryzacja

Link źródłowy: kliknij tutaj

Informacja prasowa: kliknij tutaj

Skopiuj link do raportu
Pobierz raport w PDF
icon

Streszczenie

icon

Streszczenie

Raport przedstawia aktualną sytuację i przyszłe trendy na polskim rynku internetowym. Dokument składa się z analiz, opinii expertów, case studies z branży. Dokument zawiera dane zebranych na temat: dostępu do internetu, e-commerce, reklamy programatycznej, SEM, marketingu mobilnego, social media, e-mail marketingu, content marketingu, digital PR, influencer marketingu, reklamy display oraz gier i e-sportu. Przywołuje się w nim także kwestię sztucznej inteligencji, regulacji rynków, ochrony środowiska w branży.

icon

Wnioski

icon

Wnioski

  1. Rynek e-commerce w Polsce szybko się rozwija i jest głównym drogowskazem dla transformacji cyfrowej.
  2. Polscy internauci korzystają z tych samych platform, co internauci z innych krajów, a to wymaga unifikacji standaryzacji rynku reklamowego online.
  3. Jakość danych oraz przejrzystość procesu pozwala na realizacje celów w reklamowaniu w Internecie

icon

Główne rekomendacje

icon

Główne rekomendacje

  1. Zwracanie szczególnej uwagi na e-commerce jako kluczowej branży, a także na programy szkoleniowe (np. Akademia DIMAQ), dzięki którym potwierdzona będzie wiedza z dziedziny e-marketingu.
  2. Tworzenie powszechnej definicji i standardów dla rynku reklamowego on-line.
  3. Wdrażanie DMP (Data Managment Platform) do danej strategii reklamowej
  4. Wdrażanie zasad RODO oraz ePR w celu ochrony prywatności użytkownika.
  5. Zwracanie uwagi na implementację technologii, która będzie wpływać na środowisko oraz na przykładane znaczenie do etyki w wykorzystaniu zastosowań sztucznej inteligencji w reklamie.

Skopiowano!

Skip to content