close

Raport

W tematyce: Ekonomia

Producenci i dostawcy AGD w obliczu nowych trendów i wyzwań

Autor: SpotData

Data publikacji: 05/2021

Link źródłowy: kliknij tutaj

Informacja prasowa: kliknij tutaj

Skopiuj link do raportu
Pobierz raport w PDF
icon

Streszczenie

icon

Streszczenie

Raport zawiera analizę rynku AGD w Polsce, z uwzględnieniem globalnego łańcucha dostaw, aktywności firm z branży AGD w Polsce, wpływu pandemii COVID-19 na rynek, megatrendów i wyzwań, przed jakimi stoją firmy w branży AGD w Polsce. W raporcie poruszono również kwestie związane z etyką i odpowiedzialnością w biznesie, a także przedstawiono przykłady celów ukierunkowanych na ekologię i odpowiedzialność społeczną na przykładzie Haier Electronics Group. Autorzy raportu wyróżnili 9 trendów i wyzwań długookresowych, z którymi będą musiały zmierzyć się firmy w Polsce, podzielonych na trzy grupy: ekologia i odpowiedzialność, technologie produkcji oraz produkty i sprzedaż. 

icon

Wnioski

icon

Wnioski

  1. Wymogi ekologiczne i społeczne stają się coraz ważniejsze dla firm w branży AGD, a ich spełnienie może mieć kluczowe znaczenie w perspektywie kilku najbliższych lat. 
  2. Pandemia COVID-19 wpłynęła na rynek AGD w Polsce, jednakże nie jest to trwałe zmiana, a raczej krótki szok. 
  3. Firmy w branży AGD w Polsce muszą zmierzyć się z wieloma wyzwaniami, takimi jak rosnące wymagania ekologiczne, rozwój technologii produkcji czy zmieniające się preferencje klientów. 
  4. Wyzwania długookresowe dla firm w branży AGD w Polsce wymagają podejmowania działań na wielu płaszczyznach, takich jak ekologia, technologie produkcji czy produkty i sprzedaż. 

icon

Główne rekomendacje

icon

Główne rekomendacje

  1. Firmy w branży AGD w Polsce powinny inwestować w badania i rozwój, aby działać w zgodzie z nowymi wymogami ekologicznymi oraz odpowiedzieć na zmieniające się preferencje klientów. 
  2. Wymogi ekologiczne i społeczne powinny być traktowane jako szansa na rozwój, a nie tylko jako obowiązek. 
  3. Firmy w branży AGD w Polsce muszą działać bardziej etycznie i odpowiedzialniej niż dotychczas, a ich deklaracje co do własnych celów powinny być jasne i realne. 

Skopiowano!

Skip to content