close

Raport

W tematyce: Cyfryzacja

Młodzi vs Mobile – Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej

Autor: Future Mind

Data publikacji: 01/2023

Link źródłowy: kliknij tutaj

Informacja prasowa: kliknij tutaj

Skopiuj link do raportu
Pobierz raport w PDF
icon

Streszczenie

icon

Streszczenie

Raport analizuje zachowania młodych Polaków w wieku 15-20 lat korzystających z telefonów komórkowych, ich nawyków związanych z higieną cyfrową i bezpieczeństwem danych oraz oczekiwań wobec technologii mobilnych. 87% badanych spędza 2-10 godzin dziennie patrząc na ekran, a tylko 7% nie przejmuje się ochroną danych. Wartości są ważne dla młodych konsumentów, z dwukrotnie większą liczbą osób w wieku 15-25 lat ceniących wartości marek niż tych, którzy ich nie cenią, niezależnie od poziomu dochodów.

icon

Wnioski

icon

Wnioski

  1. Smartfony są nieodłączną częścią życia młodych Polaków- 1/3 ankietowanych ma kłopoty z wyobrażeniem sobie funkcjonowania bez swojego urządzenia
  2. Młodzi ludzie spędzają znaczną część dnia patrząc na ekrany telefonów.
  3. Bezpieczeństwo danych jest istotne dla większości młodych osób.
  4. Wartości marek mają istotne znaczenie dla młodych konsumentów

icon

Główne rekomendacje

icon

Główne rekomendacje

  1. Dostosowywać technologie mobilne do potrzeb i oczekiwań młodszej demografii.
  2. Koncentrować się na edukacji młodych ludzi na temat higieny cyfrowej i bezpieczeństwa danych.
  3. Wspierać marki, które promują wartości ważne dla młodych konsumentów.
  4. Opracowywać produkty i usługi uwzględniające rosnące znaczenie technologii mobilnych w życiu młodych ludzi.

Skopiowano!

Skip to content