ChatGPT w mediach 27.12.22-30.04.23
Autor: PSMM
Data publikacji: 01/05/2023
Tematyka: Cyfryzacja | Edukacja i Nauka
Link źródłowy: kliknij tutaj
Informacja prasowa: kliknij tutaj
Skopiuj link do raportuStreszczenie
Streszczenie
Raport medialny analizuje obecność narzędzia ChatGPT w polskich mediach w okresie od 27 grudnia 2022 do 30 kwietnia 2023. Skupia się na tematyce cyfryzacji, edukacji i nauki, oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Zauważa się zwiększone zainteresowanie mediów tym produktem, co przekłada się na jego popularność. Szum medialny wokół ChatGPT generuje większy ruch na stronie internetowej dostawcy. Analiza ilościowa wskazuje na największą liczbę wzmianek na portalach internetowych i Twitterze. W mediach poruszane są tematy dotyczące możliwości i zagrożeń związanych z aplikacją, a także konkurencji na rynku.