close

Raport

W tematyce: Cyfryzacja

19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Autor: SARE

Data publikacji: 01/2023

Link źródłowy: kliknij tutaj

Informacja prasowa: kliknij tutaj

Skopiuj link do raportu
Pobierz raport w PDF
icon

Streszczenie

icon

Streszczenie

„Raport 2023 – 19. edycja badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce ” przedstawia wnioski z badania przeprowadzonego przez SARE oraz BioStat Centrum Badań i Rozwoju. Badanie dotyczyło potrzeb, oczekiwań i aktualnych trendów w e-mail marketingu w Polsce, Badanie przeprowadzono na próbie 1175 respondentów. Raport porusza kwestie bazy danych, celowania, wszelkich działań związanych z marketingiem e-mail oraz komunikacją omnichannel. Eksperci z Digitree Group podkreślają znaczenie e-mail marketingu dla budowania relacji z klientami oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji w automatyzacji procesów i personalizacji działań marketingowych.

icon

Wnioski

icon

Wnioski

  1. E-mail marketing nadal odgrywa kluczową rolę w strategiach marketingowych polskich firm.
  2. Coraz mniej użytkowników napotyka problemy podczas wdrażania rozwiązań marketing automation.
  3. Newslettery przynoszą korzyści w każdej branży, umacniając się jako ważne narzędzie komunikacji.
  4. E-maile stają się bardziej responsywne i dostosowane do urządzeń mobilnych z każdym rokiem.
  5. Gmail i liczba jego użytkowników rośnie w siłę.
  6. Sztuczna inteligencja (AI) wpływa na rozwój i efektywność e-mail marketingu w coraz większym stopniu.

icon

Główne rekomendacje

icon

Główne rekomendacje

  1. Firmy powinny inwestować w e-mail marketing, analizując i optymalizując swoje strategie.
  2. Więcej uwagi powinno zostać poświęcone personalizacji treści e-mail oraz odpowiedniej segmentacji odbiorców.
  3. Korzystanie z marketing automation jest kluczowe dla usprawnienia procesów i zwiększania efektywności działań marketingowych.
  4. Analiza wyników kampanii e-mail marketingowych powinna być stosowana w celu dalszego rozwoju i dostosowania tych działań do potrzeb klientów.

Skopiowano!

Skip to content