Kompas polityczny. Analiza medialności polskich parlamentarzystów. Część czwarta
Autor: PSMM
Data publikacji: 06/09/2023
Link źródłowy: kliknij tutaj
Skopiuj link do raportuStreszczenie
Streszczenie
Raport analizuje medialność parlamentarzystów z różnych województw, skupiając się na ich obecności w mediach, relacjach z elektoratem oraz wpływie na społeczeństwo. Autorzy prezentują dane dotyczące aktywności polityków w kontekście mediów, demografii oraz kwestii społecznych. Raport zawiera analizę trendów, map medialnych oraz kluczowych wątków wpływających na percepcję parlamentarzystów.
Wnioski
Wnioski
1. Parlamentarzyści z województw analizowanych w raporcie różnią się pod względem medialności, zauważalne są nierówności w widoczności poszczególnych polityków.
2. Kobiety w analizowanych regionach często zajmują niższe pozycje w rankingach medialności, co może świadczyć o pewnych nierównościach płciowych w dostępie do mediów.
3. Działalność polityczna w imieniu konkretnych ruchów czy partii wpływa na poziom zainteresowania mediów, co może mieć istotne konsekwencje dla percepcji społecznej.