Branża Modowa. Analiza medialna. Styczeń-grudzień 2022
Autor: PSMM
Data publikacji: 01/05/2023
Tematyka: Ekonomia | Kultura | Statystyki
Link źródłowy: kliknij tutaj
Informacja prasowa: kliknij tutaj
Skopiuj link do raportuStreszczenie
Streszczenie
Raport analizuje obecność medialną polskich projektantów mody oraz główne tematy związane z branżą modową. Badanie obejmuje okres od stycznia do grudnia 2022 roku i uwzględnia materiał z ponad 1100 tytułów prasowych, portali internetowych, mediów społecznościowych oraz stacji radiowych i telewizyjnych. Raport skupia się na najbardziej medialnych polskich projektantach oraz tematach dominujących w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Analiza opiera się na wskaźnikach dotarcia do odbiorcy oraz szacunkowego ekwiwalentu reklamowego, dostarczając kompleksowego obrazu obecności branży modowej w polskim przekazie medialnym.
Wnioski
Wnioski
1. Najbardziej medialnymi tematami w branży modowej były: second handy, pokazy mody, streetwear, odzież z drugiej ręki oraz tkaniny z recyklingu.
2. Tematyka pokazów mody osiągnęła największe dotarcie publikacji, natomiast second handy generował największą liczbę publikacji.
3. W mediach tradycyjnych, pokazy mody były najczęściej poruszanym tematem, podczas gdy second handy zajmował drugie miejsce pod względem dotarcia publikacji.
4. W analizowanym okresie, tematyka second handy, pokazy mody, streetwear, odzież z drugiej ręki i tkaniny z recyklingu były najbardziej medialne, generując znaczną liczbę publikacji oraz dotarcie publikacji.